lördag 26 juli 2008

Ellinore + Sport = Sant?

I klänning, scarf och klackar äntrade jag buren och slog vilt efter 30 basebollar, svingade golfklubba och försökte få iväg golfbollen någorlunda långt och avslutade kvällen med en välförtjänt öl och 2 rundor bowling. Hade jag vetat att detta skulle bli kvällens aktivitet hade jag nog valt en annan outfit...
Ellinore: "Do I look funny?"
Brian: "You look as cool as a girl in heals and a dress can do when hitting baseballs"

Kvällen var galen och jag landade hemma kl. 4 am. Då hade Pimpen fått utforska nya delar av Waukesha County, och jag hade fått huvudvärk av trasig ljuddämpare (som fortfarande inte är fixad)

I torsdags mös jag, Heidi och Jenny i Nagawaukee Park och kollade på solnedgången över Nagawicka Lake, lyssnade på Björn Rosenström, åt jordgubbar och njöt av livet (Samt fick 134 myggstick)

Nu ska jag kanske städa lite.... Behovet är stort.... Men jag orkar inte. Ska nog göra något roligare. Ska dock möta Liz snart på Brookfield Square och spendera pengar :P (Förhoppningsvis)

Puuuuuuuuuuuuuuss

Inga kommentarer: