onsdag 23 juli 2008

Ellinore är trött men lycklig!

Ja, jag är lycklig!!

Har spenderat kvällen hemma hos Liz och Dave, där jag har textat adresser på deras bröllopsinbjudningar. En ära för lilla mej :) Och vad som är ännu roligare är att jag ska vara en "usher" på deras bröllop, ihop med Paul Kalafa (Jag vet, ingen vet vem Paul är, men vi kan säga som så att detta är en ganska spännande combo... Jag undrar hur detta kommer sluta :P) Vi ska stå där i dörren, se söta ut, hälsa alla välkomna och visa dem vart de ska sitta.

Och vad som gör Ellinore ännu mera glad är att Sophie kommer hit och hälsar på! 6-9 augusti. Alltså om typ 2 veckor. Min lilla pingla från Stockholm, som jag mötte på Arlanda den 7 januari, och spenderade mina 4 första dagar i detta land med.

Det finns även lite irritation inom mej just nu, men förhoppningsvis försvinner det snart... Ibland är bara inte allt en dans på rosor.

Puss å hej från mej

Inga kommentarer: