lördag 5 mars 2011

en resa mot solen

Eftersom jag låg på soffan och inte flyttade mig en millimeter igår (förrän klockan 19, då jag förflyttade mig till en anna soffa i en annan lägenhet här i området) blev det inte mycket gjort. (Eller jo, jag skrev ett CV. Får nog korrekturläsa idag...) Så jag tänkte plugga massa idag. Var bara tvungen att dra ner på stan först och hitta nåt som jag kan täcka kroppen med ikväll. Och vips, så är det nån som styr middag innan förfesten, jag får skynda mig hem och måste vara piffad och klar om 1½ timme. Passar inte alls min långsamma person.

Ikväll blir det big party med Daniel Adams Ray på scen. Jag tänker inte göra samma tabbe som när Tove Styrke spelade och jag missade hela kalaset. Fatta antiklimax på det.

Förresten är det temafest. Typ solsystemet eller nåt. Ja men hejja. Här ser ni en som trotsar och drar på sig en liten klänning istället.

Jag kan ju låtsas att jag är Jupiter.

Inga kommentarer: