onsdag 23 februari 2011

på högvarv, fast ändå inte

Det är hyfsat dött här inne. Jag vet. Fantasin tryter. Likaså händelser i mitt liv. Det är ganska skralt med de också.

(Eller asså, det händer saker, fast inget som är av intresse för någon annan)

Efter helgen hos grisen i Västerås kom jag hem mitt i natta och var väldigt tillfreds efter en fantastiskt härlig helg. (Å lite tågförseningar har ju ingen dött av. Var förvisso bara 11 minuter, men jag gnäller lite ändå. Bara för att. Det var ju SJ som hade hand om resan).

Ställde in mig på en lugn start på veckan. Jorå, hyfsat lugn blev den men det dyker upp saker hela tiden. Och all tid bara försvinner.

Nu ska jag dra på mig ett par byxor så jag kan visa mig utanför dörren. Därefter ska jag knata iväg till skolan och boka lokal för 4 möten i vår. Tar väl 2 minuter. Sen dricker jag nog lite kaffe och knatar hemåt igen.

Tjipp

Inga kommentarer: