måndag 7 februari 2011

om att vara produktiv

Idag tänkte jag att jag skulle vara vääääldigt produktiv på pluggfronten, då detta ej hunnits med de senaste dagarna. Har inte pillat på boken. Har varit mäkta upptagen med andra göromål.

Det började med att jag sov till långt efter frukosttid.

Sen kollade jag på I manegen med Glen Killing liiiite för länge.

Här tänkte jag till en extra gång, och re-schedulade dagens tänkta sidor att läsa (200 st) till ett lägre antal (100 st)

Och nu har jag 10 kvar. Borde jag klara av.

Dessutom har jag haft mastodonto huvudvärk. Så till den grad att jag ett tag trodde att jag drämde i mina stackars små hjärnceller i något av helgens fall på racercykeln. (Huvudvärk från lördagens bravader kan väl ändå inte hålla i sig till måndag kväll....)

Nu är huvudvärken borta, jag dricker lite jouice och ska snart gå till sängs.

Note to self: Köp aldrig mer apelsin/grapefruktjouice. Jag tycker ju inte om grapefrukt. Jag vet ju det

Inga kommentarer: