måndag 25 augusti 2008

Wicked

Som sagt, i lördags förmiddag styrde jag Pimpen ner mot Chicago, och kom tillslut fram till Ina i Evanston. Vi kikade lite i affärer, åt lite, satte oss på tåget och åkte downtown Chicago och njöt av musikalen Wicked.

I söndags sov vi...

När jag skulle åka i lördags är jag säker på att hela Wisconsin hatade mej och gaddade ihop sig mot mig... Min iPod slutade fungera (nej, batteriet var inte slut, den låste sig som den brukar göra ibland..) radion i bilen funkar inte, bröt av en nagel när jag försökte fixa iPod genom att plugga in den i datorn och få den att reagera, himlen öppnar sig och ett härligt ösregn strilar ner över Pimpen, vars vindrutetorkare nog behöver ses om... Dessutom var det ett pucko som tutade på mej på motorvägen utan anledning. Huff....

Idag har jag praktiserat mina packningskunskaper och lyckats få ner mesta möjliga mängd i en Flat Rate Box. Jag lovar, ingen packar bättre än jag!

Thats it...

Puss

Inga kommentarer: