måndag 11 augusti 2008

ännu en helg...

Plockade upp Soffan på flygplatsen i torsdags kväll. Flyget var 2 timmar försenat. Jag hatar Milwaukee Airport när det kommer till att uppdatera sin hemsida med förseningar. Jag kollar alltid innan jag åker hemifrån, och detta är inte första gången det händer. Hade 2 timmars kvalitetstid med mig själv, mobilen klistrad vi örat..

I fredags sov vi länge, åt frulle i solen på Paniera Breads altan, Ellinore spenderade pengar på en jättesöt Coachväska med matchande plånbok och vi åt custard på Kopps... Sen åkte vi downtown till Lakefront, kollade på Milwaukees (lilla, lilla) skyline och knäppte några bilder. Sen åkte vi till Kamila... På hejdåparty... Snyft...
Drog därifrån vid 10.30, och styrde mot Hartland och ett litet party med märkliga människor. Tror vi hade ganska kul :p

I lördags sov vi länge (det behövdes) gynnade Paniera Bread igen och sen åkte vi till Heidi på hennes hejdåparty. Det är mycket sånt nu...
Sen ringde Elijah och tyckte att vi skulle bada balja med honom och Paul, så då gjorde vi det. Jag Heidi, Ina och Sophie. Och så Paul och Eli. Hahahaha! Men alltid lika harmoniskt att sitta där i bubblorna och plaska.

Släppte Sophie på flyget klockan 8.30, mot Delafield för lite frukost, och sen drog jag till stranden med Eli och Will. Ina och Heidi är ju för långsamma.... Messade dem klockan 1.30 och sa att det är nog ingen idé att ni kommer för vi åker snart hem.....
However, låg där på stranden och läste DV som mamma skickat, skrattade åt Eli när han badade i våtdräkt (så typiskt honom!) stod på en skateboard för första gången i mitt liv, och jag gjorde ganska bra ifrån mej. Eli sa att jag är i alla fall bättre än Paul för han vägrar helt att försöka.

Ina och Heidi kom över en sväng, vi gjorde några stop på vägen ner till Milwaukee där vi släppte Ina på stationen för att ta tåget hem... Snyft

Imorgon åker vi på semester. Jag är inte pepp

Puss

Inga kommentarer: