fredag 22 augusti 2008

The hardest thing...

I hate goodbyes....

Imorgon, i den tidiga morgontimman, lämnar Heidi Wisconsin. Min pingla sedan 7 månader tillbaka. Det är ganska ledsamt, men jag tror inte jag riktigt fattat än att idag är sista gången jag får se henne, tills vi möts hos Kamila i Polen i april.

Igår hade vi en liten avskedsmiddag med norden på Cheesecake Factory. Jag, Heidi, Jenny och Malou. Och idag var jag och Heidi ute för en sista frukostdate. *snyft*

Imorgon åker jag till Chicago och hälsar på Ina och blir kulturberikad av musikalen "Wicked" som vi hört ska vara väldigt bra. Det bästa av allt är att Pimpen nu fått ljuddämparen fixad (äntligen, ÄNTLIGEN!!!) och jag slipper spendera 2 timmar med ett oljud som inte är av denna värld.

I söndags var förresten en norsk, en svensk och en finsk på shopping och bidrog med många kronor till Prime Outlet och styrde hemåt med bagagen full. Problem; Ellinore har inte galgar till allt nu... What to do....??

Häpp, agöken....

Katy Perry - I kissed a girl

Inga kommentarer: