torsdag 7 augusti 2008

Imorgon...

...kommer Sophie. Det tycker jag om!
Jag är fortfarande galet förkyld, och kan inte andas genom näsan, vilket eventuellt leder till att jag kommer snarka. Stackars Soffan....

Annars rullar det på som vanligt. Jag ser fram emot att komma hem till Svea i januari, må jag säga... Allt har sin tid, så också detta...

Och så lite kort om Andrews uppförande idag (Han får 8 minuspoäng) Jag städar upp efter lunchen, tittar mej över axeln och ser Andrew glatt färglägga den vita rullgardinen med lila och rosa tuschpenna. Ellinore flyttar honom därifrån, funderar en sekund över hur vi ska lösa detta på bästa sätt, när jag ser en skymt av Andrew i ögonvrån, i full färd att peta in fingrarna i vägguttaget. Flyttar honom därifrån, han får tag i Emmas docka (ingen mjuk liten sak, den är hååård) som han med full kraft tänker smälla i huvudet på baby Alex. Men jag hinner precis lägga handen emellan. "Bad choise... Now it's naptime, Andrew...."

Puss

Inga kommentarer: