onsdag 7 januari 2009

problematiskt

Jag försöker packa. Det är skitsvårt. Jag menar, vissa kläder har jag ju på mig (fast de dumpar jag nog här vid närmare eftertanke...) endel ligger i tvättkorgen och en del är i torktumlaren. Hur ska jag då kunna lista ut vad som tillsammans väger 50 lbs????

Dessutom är kartongen jag packat full och ska skicka hem nästan lite för liten. Jag har en annan kartog också. Det står "Large Moving Box" på den. Men orka packa om.... Dessutom funderar jag på vad jag ska ägna mig åt ända till måndag, lunchtid, när alla mina filmer och böcker är nerpackade. Skura badrumsgolvet, kanske?

Ikväll ska jag på middag hos Liz och Dave. Liz har utlovat mexikanskt. Kanske man skulle hoppa i duschen?

Jag tänkte att det skulle bli skönt att vara lite ledig innan mina veckor på resande fot. Ni vet, bara ligga i sängen och göra ingenting. Men jag är redan uttråkad. Och jag har ytterligare 4 dagar att ägna åt detta... Jag kan ju inte göra något! Allt ligger ju i väskor och kartonger, återigen...

Ps. Malou; Hoppas du är i behov av bomullstopz.

Puz och znufz

Inga kommentarer: