fredag 23 januari 2009

Framme i San Fransisco...

Sitter pa skabbigt hostell i downtown San Francisco. Just nu tanker vi mest att vi inte borde gnallt pa Banana Bungalows i LA, for det var mkt battre an detta... Det luktar valdigt ackligt har...

Igar var det sista kvallen i LA, och det var karaokekvall och middag pa hostellet. Mycket mycket trevligt. Vinkade hejda till Leanne i morse. Troligtvis Englands coolaste tjej. Och sa fick jag ett par atpinnar av Kikki fran Kina igar. Tackar tackar.

Nu ska jag ut och leta reda pa en affar som saljer M&M's. Det ar vad jag vill ata just nu.

Puzz

2 kommentarer:

Malou sa...

KARAOKE!! Gjorde du Bodies? :D

För övrigt gick jag ikväll med på att låta Flickvännen klippa mitt hår. Om jag är skallig nästa gång du ser mig vet du varför :P

Ellinore sa...

Malou: Nej, jag gjorde inte den... Jag sjong inget alls... Gar ju inte om jag inte har dig vid min sida. Och nar dom gjorde Dont stop beliving ville jag bara stalla mej upp och skrika lite pa dom ;)

Forresten horde jag Collide idag, da borjade jag nastan grata...

Jag haller tummen for att hon inte rakar dej

Puz