torsdag 15 januari 2009

organisation

Folk skrattar at mig och min lilla roda mapp dar jag samlat alla flygbiljetter och bokningar och andra biljetter. Och allt ar val uppmarkt med post-it lappar. Jag ar ordning och reda personifierad. Det ar tur att jag finns, for Soffan ar mest uppe i det bla och svavar. Som hennes hostmum sa vackert uttryckte det - Jag ar en bra motvikt till Sophie.

Igar var vi hemma hos en Johanna och at middag. Hon flyger hem till Stockholm idag. Iman ska vi in och turista i New York. Ingen fattar varfor jag vill se Brooklyn Bridge igen, inte jag sjalv heller, men den ska det gluttas pa.

Med tanke pa tajt resbudget har vi bytt ut kvallens plan. Broadway-musikal far bli ol i Reidgewood.

Och pa lordag styr vi mot LA.

Ja tack :)

Puz och hej

2 kommentarer:

Patrik Edvardsson sa...

Jag gillar också Brooklyn Bridge, kombinera gärna med Bay Bridge i San Francisco, den lite häftigare och industriromantiska motvikten till glassiga Golden Gate.

Ellinore sa...

Hon har tackar for tipsen! Jag ska tvinga med Sophie pa bro-safari.