söndag 18 oktober 2009

sunday night

I wish I had something to say.... But I don't....

Helgen har varit slapp. I dess vidaste bemärkelse. Tog helg redan i torsdags förmiddag - aldrig fel! Lite utgång på det, sova bort hela fredagen, middagsmys och Idol på kvällen. Segstartad i lördags, fika på stan med en kompis från gymnasiet, inflyttningsfest på kvällen (över 50 personer i en 4:a - svängrummet var begränsat....) Därefter skedde husesyn av mina 26 kvm och jag fick utstå mobbing för mitt s.k. "kök"... Idag har jag försökt läsa rapporterna jag ska opponera på imorgon - inte lyckats särskilt bra. Men jag har TÄNKT att jag ska läsa dom.... Cyklat ända bort till Mjärdevi och tillbaka (1 mil - isn't that impressive!) och kollat på volleyboll och avslutade sedan kvällen med Playa del Sol och Parlamentet. Ja tack

Blaj blaj, nu ska jag sova

På tisdag går jag in i tenta-psykos. Vaknar på torsdag. Cross your fingers

Puz

Inga kommentarer: