torsdag 4 september 2008

Shoes, lovely shoes

Jag sov hyfsat länge. Åt frukost lagom länge. Hämtade Emma på skolan. Hem och lämpa av henne. Köpte 1 gallon mjölk och frusen broccoli. Sen unnade jag mig själv lite nya träningkläder för att bli motiverad att till max utnyttja mitt gym-medlemskap som jag precis förnyat för en dyr penning. Och så hittade jag ett par potentiella bröllops-skor, men jag blev så osäker så jag köpte dom inte. Jag har redan köpt ett par, men jag tycker igentligen inte om dem så mycket och de går ju att lämna tillbaka. Men frågan är om dessa nya går bra ihop med klänningen. Jag är osäker. Det lutar åt två håll; Det kan antingen bli skitfult ELLER skitsnyggt. Och sånt där kan ju vara svårt att veta. Nu måste jag gå och prova skorna jag redan har i min ägo, bara för att jag började tänka så väldigt mycket på det nu.

Sen ska jag jobba....

Puss

Inga kommentarer: