onsdag 24 september 2008

en onsdag i DeLand

Jag klagar inte på min tillvaro....

Dagens diskusson med Roar (jag kallar honom för Grrrr för det är det hans namn blir när han säger det på engelska ;) ) har varit "Vad ska det bli av mej när jag blir stor...? Det har vi fortfarande inte kommit fram till.....

Dagens aktivitet har varit; Kolla på TV samt sola...

Kvällens aktivitet blir; Shopping och middag i Daytona (jag föreslog att vi skulle bada i havet, men blev nedröstad)

Gårdagens nattaktivitet; Vakna upp genomsvettig 2.30 och försöka få igång takfläkten...

Dagens I Love; Mina nya Vera Wang-skor. So pretty!

Dagens snack; Skittles! (OBS! Röda påsen. Alla andra färger skall förkastas enligt Skittels-mästarna Elijah och Will)

Dagens glädje; Söta sms från **** :D

Dagens too much; Kaffe....

Adios

Inga kommentarer: