onsdag 26 januari 2011

när man inte är på hemmaplan

Rullade innanför dörren vid 8-snåret i går kväll, läste lite kurslitteratur men bestämde mig efter ett litet tag för att kolla lite "Sex and the city" innan jag skulle gå och knyta mig.

Men som sagt så har jag en DVD-spelare som inte är av denna värld, och vi börjar bråka. Den påstår att jag inte satt i någon skiva. Jag bevisar motsatsen. DVD-spelaren fortsätter käbba emot. När vi kommit över det lilla steget inleder den kungligt med att hoppa över ETT HELT AVSNITT. Jag spolar tillbaka, den får göra om och göra rätt. Något som tydligen inte var så populärt, för rätt gör den hur som haver inte. Den här gången heller. Det var ju inte första gången detta hände, precis.

Då fick jag psykbryt och klickade hem första bästa DVD-spelare jag kunde hitta (som jag förvisso tittat lite på men inte tänkt köpa just nu).

"Anslutningskabel köpes separat". Inga gammalmodigheter som scart-kabel (som man redan har hemma). HDMI-kabel ska're va.

Det fanns 44 olika att välja på. 44 stycken!!

Där kom visst ett psykbryt igen

Inga kommentarer: