torsdag 14 maj 2009

Trööööööök

Nu har jag påbörjat X antal blogginlägg och insett att alla suger, i lagom tid innan jag hunnit trycka på "Publicera inlägg"

Jag vet väl helt enkelt inte vad jag vill få sagt.

Hade 12 mail i inkorgen, kollade senast mailen innan läggdags i gårkväll. Ett var värt att läsa.... Gah! Kan jag inte få 12 mail med jobberbjudanden eller härliga hälsningar från avlägsna vänner. Nej.

Imån ska jag slita mitt hår på Ribbaskolan igen, sen kör jag 29 mil för att få intaga Corona ihop med min älskade Baloo.

Billy kommer visst inte befinna sig i Vässan. Vi byter lixom plats. När jag överger Jönnet kommer hon hit. Men jag är lite nyfiken på denna Billy Boy

Nu; Kaffe

5 kommentarer:

Carin sa...

Billie is the BEST! You're gonna love her! För du kommer ju till sötaste Västerås fler gånger, eller hur, och då kan du ju träffa henne då :) JEEEJ!

Anonym sa...

VÄÄÄÄÄÄLKOMMMMMMMENNNNNNN!!!!!!!
pzmz

Leonard sa...

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)

Trevlig kväll!

Leonard

billie sa...

jeej, jag är glad att vi hann träffas denna gång även om det blev en ganksa kort träff :)
SKÄGG!

Ellinore sa...

Carin: Jag hann träff'na!

Billie: Mkt trevligt att ses!

Gnila: Du kan va!