lördag 2 oktober 2010

Omladdning

Kolla, jag lever!

Jag hade stora förhoppningar på denna morgon. Som till exempel att jag skulle få en välbehövlig sovmorgon.

Vaknade kl. 05.30, insåg att jag somnat på efterfesten, och tog där och då ett klokt beslut att cykla hem till min egen lya.

Jorå, Linkan är fint även i morgonljus

Min sovmorgon blev väl sådär....

Sen åt jag ett paket bacon och allt blev lite bättre

Nu håller jag på å fixa och dona och spraya håret och sminka sig och fan och hans moster inför utgången ikväll. Jag tycker temafester är töntigt (läs; jag är för lat och för snål för att hitta passande utklädnader) så jag kommer nog sticka ut lite bland alla riddare och prinsessor och grodor och slottstorn ikväll

Agnes är påväg hit för att hjälpa mig välja mellan höglackade svarta skor, par nr. 1, och högklackade svarta skor, par nr. 2. Välbehövligt

Under tiden lyssnar jag på Dylan

Bra skit

Inga kommentarer: